TRAPPETRENING

Jeg skal ikke juge og si at jeg elsker å trene. For det gjør jeg ikke. Jeg elsker følelsen jeg får etter trening da, det skal sies. Den er uerstattelig.

Uansett - jeg foretrekker rask og effektiv trening over kjedelige langkjøringer (no offence til de som liker sånt), gjerne 30-minutters økter med høy puls. Trappetrening er perfekt for dette!

PS! Man trenger selvfølgelig ikke å spurte opp og ned - å gå i trapper er også fin trening.

video:video1435478173 

Fordeler med trappetrening:

Du trener ute, får frisk luft og kan bli brun i samme slengen!

Det er helt gratis

Du slipper overbefolkede treningsstudioer

Det er intensiv, rask og effektiv trening - supert for et sunt hjerte!

Det sparer fremsiden av leggene for en del belasting (for de som måtte slite med beinhinnebetennelse)

Du blir DRITSLITEN!

Jeg lover deg en sinnsyk godfølelse i etterkant, i tillegg til en heftig stølhet i leggene i dagene derpå ;-)



Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar



Denne bloggen drives og skrives av ernæringsrådgiveren Stine Helene Lihovd som er 26 år, bor i Sandefjord og har et brennende engasjement for ernæring, helse, mat og trening.

Hun driver også firmaet Kroppens Drivstoff, med mål om å bedre folks fysiske og psykiske helse. Se mer på www.kroppensdrivstoff.no

Trykk her for å legge meg til som venn!

E-post:
kroppensdrivstoff@hotmail.com

Facebook:
facebook.com/kroppensdrivstoff

Instagram:
@kroppensdrivstoff



Twitter:
@krpensdrivstoff



KATEGORIER

ARKIV

SISTE INNLEGG

DESIGN

  • Albiss.blogg.no
  • hits