GERILJAINTERVALLER

Jeg har fått en ny hangup når det gjelder trening - nemlig geriljaintervaller! Det er grusomt når man holder på, men sååå deilig etterpå. Også så effektivt for å bedre kondisjonen!

Det hele går ut på å «spurte» på tredemølla i 20 sekunder, hoppe av i 10 sekunder, spurte i 20 sekunder, hoppe av i 10 sekunder osv. Alt i alt skal du spurte 8 ganger, så kan du ta en pause på 1-2 minutter før du spurter 5 ganger til. Jeg løper med en helling på nivå 3 (mer effektivt å løpe i oppoverbakke, pluss at det er mer skånsomt for vonde beinhinner) og med en fart på 15 km/t. 

Jeg skal love deg at svetten renner og pulsen øker med denne treningsformen! Makan til hjertetrim  



Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar



Denne bloggen drives og skrives av ernæringsrådgiveren Stine Helene Lihovd som er 26 år, bor i Sandefjord og har et brennende engasjement for ernæring, helse, mat og trening.

Hun driver også firmaet Kroppens Drivstoff, med mål om å bedre folks fysiske og psykiske helse. Se mer på www.kroppensdrivstoff.no

Trykk her for å legge meg til som venn!

E-post:
kroppensdrivstoff@hotmail.com

Facebook:
facebook.com/kroppensdrivstoff

Instagram:
@kroppensdrivstoff



Twitter:
@krpensdrivstoff



KATEGORIER

ARKIV

SISTE INNLEGG

DESIGN

  • Albiss.blogg.no
  • hits