LØPERKNE

At det går ann å bli så glad! Jeg har slitt med løperkne siden starten av mars og har hatt en laaaaang løpepause siden det. Jeg ble faktisk skikkelig deppa ettersom jeg elsker følelsen løping gir meg og jeg har slitt med skader så lenge jeg kan huske. Først beinhinnebetennelse i begge beina helt siden jeg begynte å jogge på ungdomsskole-tiden og når jeg endelig fikk det under kontroll så kommer løperkneet snikende... Haha, hva gir du meg.

Men nå dere! Nå kan jeg endelig løpe uten knesmerter og det er bare helt F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Startet forsiktig med trappetrening for noen uker siden og i går tok jeg min første løpetur siden skaden. Helt uten smerter! Herregud så deilig. Nå gjelder det bare å ikke starte for hardt og lytte til kroppen.

For alle som måtte slite med løperkne eller som løper mye og rett og slett vil forebygge at løperkne skal oppstå så vil jeg anbefale DENNE artikkelen med styrkende og forebyggende øvelser. Det er nemlig veldig viktig å styrke hoftemuskulaturen!

Det var dagens takknemlige lykkeutblåsning, nå må jeg komme i gang med eksamenslesingen. Bare 11 dager igjen med lesing nå så er det overstått! Wish me luck ♥



Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar



Denne bloggen drives og skrives av ernæringsrådgiveren Stine Helene Lihovd som er 26 år, bor i Sandefjord og har et brennende engasjement for ernæring, helse, mat og trening.

Hun driver også firmaet Kroppens Drivstoff, med mål om å bedre folks fysiske og psykiske helse. Se mer på www.kroppensdrivstoff.no

Trykk her for å legge meg til som venn!

E-post:
kroppensdrivstoff@hotmail.com

Facebook:
facebook.com/kroppensdrivstoff

Instagram:
@kroppensdrivstoff



Twitter:
@krpensdrivstoff



KATEGORIER

ARKIV

SISTE INNLEGG

DESIGN

  • Albiss.blogg.no
  • hits